20. Update

14 april 2009 - Kuala Lumpur, Maleisië

Hallo...

We hebben weer 2 berichtjes op het blog gezet. Een paar foto's erbij, morgen proberen we er meer foto's op te zetten.. trage verbinding hier..

Kus van ons en tot snel

1. barbara de keizer:
    14 april 2009
    Hola, of moet ik zeggen, selamat siang!
    O lala, Bali, ben er helemaal bij in gedachten, lekker man.
    Goed dat jullie uitgerust zijn en bijgelezen, had helemaal niet het idee dat jullie zo moe waren en dacht eigenlijk dat jullie heel veel strand hadden gezien, maar ff met zn viertjes zonder familie en reizen is natuurlijk genieten..
    Zal ook wel fijn zijn zowat weer terug te vliegen en al je vriendjes en vriendinnetjes en familie weer te zien, het weer begint echt wel goed te worden hier dus precies het goede moment om terug te komen!!
    Zal er helaas niet bij zijn, jullie terugkomst, ga in mn uppie een kleine 10 dagen naar mn zus en vlieg a.s. vrijdagochtend naar Seattle. Maandag de 27e kom ik weer terug, dinsdag meteen werken maar koninginne of de dag erna of t weekend ofzo lijkt me wel heel leuk elkaar te zien. Wie weet kunnen we varen!! Nou, tot dan nog veel plezier, een hele goede, veilige terugreis en heel veel liefs van jullie vriendinnetje Bar. XXX
  2. henny en ernst:
    15 april 2009
    de rust,zoals ik die gekend heb - wel ruim 60 jaren
    geleden, zal nu door het massatoerisme zijn verdwenen. maar naar ik heb gehoord vind je die stille, lome rust, slechts gestoord door een verre
    blaffende hond of een hanengekraai, nog wel terug in een authentieke dorp.