18. Main Beach (3)

28 maart 2009 - Main Beach, Australië

Hallo hallo,

28 Maart vlogen we wederom naar de Gold Coast, Main Beach, 4 nachten in het appartement van Flips oom. 5 dagen om te bedenken wat we hierna doen omdat we niet meer naar het noorden gaan. Maar, weer een leuke tijd gehad hier. De eerste nacht sliepen we bij Flips oom en tante Lee en Estelle, toen konden we niet in het appartement en zij boden aan te blijven slapen. Leuk ze weer te zien. We kenden de omgeving al en er waren paar dingen die we nog wilden doen, het regenwoud in, bij de Italiaan eten waar Eddy laaiend enthousiast over is en Flip wilde nog golfen met Lee.

We zijn naar Mount Tamborine gereden, een uurtje rijden. Zodra je het binnenland in rijdt kom je in een compleet andere wereld, groen, bosgeur en mooie oude huizen. Wat anders dan de highrise en moderne huizen langs de kust. Een route gelopen door het regenwoud. Waanzinnig mooi en de geur zou je in je koffer mee willen nemen.  De Italiaan was erg lekker en Flip heeft gegolfd tussen de kangaroes met lee. Lee heeft alleen handicap 9 of 11, dus Flip werd ingemaakt. Daarom lulde hij maar over hoe leuk het was met alle kangaroes op het veld....

Als Sophie op bed lag waren wij druk met uitzoeken wat we hierna gingen doen. Waar kun je lastminute naar toe zonder visum, zonder vaccinaties en waar heerst geen knokkelkoorts. Dan blijft er echt weinig over. En we hadden 10 dagen over, dus er moet ook wel iets te doen zijn. Daarbij zaten we nog met een paar binnenlandse vluchten die we al hadden geboekt en het hotel in Melbourne.. De vluchten waren niet om te boeken qua bestemming en we vonden het zonde om ze helemaal niet te gebruiken... om een heel lang verhaal kort te maken, we zijn via Brisbane naar Cairns en van Cairns meteen door naar Melbourne (1 nacht geslapen) en Kuala Lumpur naar Bali gegaan. Tot op het laatste moment zijn we bezig geweest met omboeken, bijboeken en hotels op Bali regelen..