15. Main Beach (1)

18 maart 2009 - Main Beach, Australië

Eindelijk weer een computer tot onze beschikking. We hebben verhaal 10 t/m 14 geplaatst. Natuurlijk met foto's!

Enjoy!

Net aangekomen bij het appartement van ' oom Eddy' in Main Beach. Op de 21e verdieping en uitzicht over de haven, de zee... hier gaan we ons ook wel weer vermaken...

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jetty Slotboom:
    18 maart 2009
    Hallo Evelien, Sophie en Philip,
    Het ziet er allemaal goed uit, jullie vermaken je prima. We genieten van de verhalen en de foto's.
    Liefs,
    Jetty.
  2. barbara de keizer:
    18 maart 2009
    Hey snoepertjes!
    Wat een feest zoveel berichten van jullie te lezen! Ik dacht al, ik heb er een paar gemist, wat is dat nou maar een paar achter elkaar is ook leuk. Jeetje, het kan maar niet op, na regen komt zonneschijn kan ook voor jullie opgaan. En de zonneschijn is weer gearriveerd, toch?!
    Ik kijk ook regelmatig de fotoos als diashow en oh oh oh, wat zien jullie er relaxt, gezond en happy uit. Goed man.
    Wat een natuur, wat een beesten ;-), wat een ruimte. Wat wonen we hier dan allemaal dicht op elkaar he. Het valt me ook op hoe vrolijk Sophietje Pietje op alle fotoos staat. Zo geweldig wat ze allemaal meemaakt met jullie. Door dagboek en fotoos zal ze dat nooit vergeten, dat maken niet veel meisies van haar leeftijd mee. Hier alles goed. Iedereen is wel heel erg aan de lente toe, het zonnetje laat zich af en toe zien en dan zit iedereen meteen lekker op terrasjes. Nog wel koud en we verlangen heel erg naar iets langer lekker weer. In huis gaat het klussen gestaag, anderhalve week met de hele bovenhuisraad in studeerkamer geslapen en nu is dan ook de laatste kamer af en vloeren in mooie witte lak, beneden mat, boven glans. Nu vinden we die lak toch weer zo mooi dat we het beneden ook willen maar ik denk dat ik dat voorlopig even niet trek, 2 maanden bezig en we zijn er wel een beetje klaar mee, vooral Hans Koos, want die doet het meeste werk, ik delegeer. Ben trouwens erg trots op hem en hij ook op zichzelf. Komen jullie a.s. weekend gezellig een hapje eten, zal geen thai maken, dat hebben jullie volgens mij genoeg gegeten. Lekker wijntje erbij en bijkletsen, heb ik wel zin in. Als het binnen klaar is gaan we in de tuin aan de gang, ben al een beetje begonnen. Bij tuincentrum alweer allemaal plantjes gekocht maar kan eigenljjk nog niet want het gaat weer vriezen :-( deze week, balen, alles maar weer in de schuur gezet. Ik wil buiten leven!!! Het tennisseizoen begint zowat, we hebben al een balletje kunnen slaan want de banen zijn bij onze club al prima. Ik weet het, jullie golven nu en zijn niet meer geinteresseerd in tennis maar wij hebben er zin in, gaan wat toernooitjes spelen en proberen onze winstatus bij de mix in 5 te handhaven. Nou, wat kan ik nog meer voor gezellige onzin vertellen.. Volgende week vrijdag ga ik weer een poging wagen bij Allan Carr dus als jullie terugzijn ben ik gestopt met roken, paf me nu nog extra een slag in de rondte zodat ik er goed tabak van heb en dat lukt in iedergeval heel goed. De tijd hier gaat snel, de weken vliegen voorbij, zal voor jullie wel wat langer duren omdat je zoveel beleeft, leuk, al die hippie sferen, lijkt me heerlijk. Eef, heb eindelijk weer eens een schilderij gemaakt met die mooie metaalachtige goud, koper en zilverplaatjes, geplakt op een groot doek met hoogglans, erg mooi geworden, we moeten als je terug bent ook weer eens samen, met een muziekje, drankje en schilderattributen aan de slag. Heb veel inspiratie.
    Hier is het bedtijd, ik ga erin want morgen weer vroeg op, volgende week gaat de klok weer een uur vooruit en hebben we weer langer licht, verheug ik me op. Lieverds, groetjes van Hans die net van tennis en voetbal terugkomt, een knuffel van Chapas die vorige week zijn mannelijkheid op de operatietafel is verloren. Geniet, dikke zoen en abrazo fuerte. xxx Bar.
  3. Maurice van Raan:
    19 maart 2009
    Leuke verhalen allemaal.
    Laatste nieuws hier; Ajax speelde 2-2 tegen Ol. Mars, helaas eruit en de regering is bezig met een crisisplan te maken waarin 3 miljoen zal worden opgenomen om feijenooit te leren voetballen.... Hoe is het mogelijk!
    (Ajax is bezig met Messi)

Groeten vanuit een zeer zonnig Almere
  4. Patrick Bröcker:
    19 maart 2009
    Als wij jullie verhalen zo lezen dan worden wij toch elkaar weer jaloers. Wat een heerlijke tijd hebben jullie daar. Komende dagen weer nieuwe avonturen en mooie foto's. We zullen deze weer met veel plezier lezen.

Sorry, maar ik durf het bijna niet te zeggen..... Philip, nog gefeliciteerd met je verjaardag, op naar de 50! Je weet hoe dat gaat, elke keer denk je, ik moet even mailen. Maar ja, de volgende dag denk je weer, ik moet nog even mailen en voordat je het weet ben je weer twee weken verder.

Ik zeg de groeten uit het overheerlijke Rotterdam en op naar het nieuwe avontuur.
    Groetjes en natuurlijk ook kusjes van Patrick, Yo en Joep.
  5. r.morgenland:
    22 maart 2009
    lieve Fietje- pietje, Eefie en Pip,
    morgen trekken jullie weer verder en hoop dat jullie de goede route zullen nemen.Hoor wel waarheen. Leuke boottocht gehad met Stel & Lee? (Heb haar nog gemaild) De foto's waren weer prachtig, vooral die op de farm. Sophie wordt een echte outdoorgirl en wil hier vast ook op een boerderij wonen !!! Dus bij thuiskomst op zoek naar dat buitenhuis met koeien, varkens en kippen...Maar het voornaamste is wel dat jullie van ieder moment genieten. HEERLIJK
    Ik heb nog een weekje vrij, want vanaf 30 mrt., begint de hectiek weer voor me - de zomer collectie 2009 wacht nl.op me.(Je moeder wil nog niet als een suffe doos achter de geraniums zitten.) Maar ik ben wel aanwezig hoor bij thuiskomst.
    Lezen wij gauw weer alle avonturen die jullie beleven? Heel veel liefs, groetjes en big hugs van Oma Bobo & Opa Brompie xxx
  6. r.morgenland:
    24 maart 2009
    lieve Fietje- pietje, Eefie en Pip,
    Lezen wij gauw weer alle avonturen die jullie beleven?
    Gelukkig, jullie hebben nu een andere route en is de optie Bali grandioos. Waar zullen jullie logeren? Kuta of Legian, weer aan het strand. De nieuwe shoppingmall moeten jullie zeker bezoeken voor de lekkere broodjes o.a.(in Tuban)
    Well lieverds tot gauw wederhoren, groetjes, liefs en dikke kus Mam & Bobo xxx Mag ik straks je mooie hoed lenen Sophie ???
  7. Meddy:
    25 maart 2009
    He luitjes,

Wat een leuke verhalen allemaal! Volgens mij is het iedere dag genieten, ook voor Sophie, en het is maar 'goed' dat jullie af en toe een regenbuitje hebben om nog een beetje het gevoel te hebben dat het niet alleen maar vakantie is :-)en het herinnert je dan ook weer even aan Nederland. Deze week alleen maar regen & wind. Phh, ik mis het mooie lenteweer van vorige week. Ik ben nog steeds thuis, dus de lente kan voor mij niet snel genoeg beginnen. Wel druk bezig met solliciteren. Er zijn wel leuke communicatiebanen, maar er zijn ook heeeeeel erg veel andere kandidaten :-(( Enniewee, het zal vast wel goed komen en ik vermaak me ook nog prima met alle vrije tijd !!!
    Geniet van jullie heerlijke tijd in down under!
  8. Conny en de rest:
    26 maart 2009
    Hey, harstikke leuk deze site. Het gaat harstikke goed met jullie en wij met Balkenende maar ploeteren om de crisis in de hand te houden. Stuur eens een goede tip!!!
    Mooie foto's van Sophie en heel veel mooie indrukken als ik het zo zie. Hier gaat het oké alleen je moeder mist haar liefste dochter maar ook dat went wel. Groetjes van ons allemaal en geniet ervan.
  9. Lisette:
    27 maart 2009
    Hiya mates,

On top of the world in down under! Wat een heerlijke avonturen! Fijn dat jullie zo genieten! Leuk om jullie verhalen op deze wijze te volgen.

Hier alles ok. Tijd voor zon, bbq's, wijntjes en varen! Het goede nieuws is dat het eraan zit te komen, nog even geduld.
    De Vesper (een boot met karakter:-)) is in de maak, net zoals de website. Erg spannend. Iets vertraging opgelopen. Hopelijk is de boot begin mei in Nederland.
    Mexico was heerlijk, echt een meiden vakantie. Veel lol gehad. Afgelopen weekend met paps en broertje naar Rome geweest. Was heel bijzonder, wel met stevige griep thuis gekomen. Beetje jammer.
    En daar tussendoor natuurlijk erg druk met werk. Leuke opdrachten, maar wel iets te vol. Veel 's avonds en weekends doortrekken. Mag echter niet klagen, want niet met iedereen gaat het goed in de consultancy branche op dit moment. Dus gewoon een luxe probleem.

Geniet nog lekker van alle vrijheid en avonturen. Ik kijk uit naar jullie volgende verhalen.

Veel liefs
    Lisette