8. Bellarine Peninsula

26 februari 2009 - Queenscliff, Australië

Hallo!

Voordat we van Melbourne naar Sydney vlogen zijn we 3 nachten naar de kustplaats Queenscliff gegaan onder Melbourne bij Port Phillip bay. We sliepen wederom in een stacaravan op een park. Allerlei kinderactiviteiten waar Sophie aan meedeed, ze verstond er niets van maar maakte een clouwnsmasker en een spinneweb en was zo een paar uur bezig. Vanuit Queenscliff gingen we vanalles bekijken; Point Londsdale, Ocean Grove, Barwon Heads. Queenscliff is een oud stadje, veel antiek, hippie-achtige eettentjes en prachtige stranden. T lijkt allemaal een beetje op elkaar. We hebben een middag fietsen gehuurd en zijn naar het strand gefietst. Sophie ook op de fiets.. deden we dus een uur over 2 kilometer. Fish & chips gehaald en gepicknickt bij een speeltuin bij het strand. De laatste dag zijn we naar Geelon gereden, voor erg weinig sushi gegeten en een beetje rondgelopen. 3 relaxte dagen.

Het eten is overal erg betaalbaar, in restaurantjes zeker voor de helft van de prijs van wat je er bij ons voor zou betalen. En altijd goed. Overal kun je sushi en Thais krijgen. We eten de ene keer een hoofdgerechtje in een restaurantje of halen boodschappen en barbecuen, barbecues staan overal.

Nu naar Sydney... kus van ons.

Ps we hebben meer foto's bij de vorige verhalen gezet..... (een computer tot onze beschikking hier)

1. henny en ernst:
    9 maart 2009
    dat mooie weer. zo voor het grijpen. al die schitterende stranden. ik kan het ruiken. jullie boffen maar weer.
  2. Peter Morgenland:
    10 maart 2009
    wat een prachtige foto's weer. Zou er ook zo naar toe willen. Maar het zal wel bij een mooie droom blijven.
    koude groetjes uit het natte Nederland
    Peter