7. Langs de Murray river

24 februari 2009 - Echuca, Australië

Nog een update zodat we weer bij zijn. We hebben hier een computer op het park, we zitten nu in een sta caravan.. ideaal met zwembadje en reuzetrampoline en zijn vandaaruit alles ah bekijken. Na de Grampians naar de Murray river gereden en in t stadje Mildura gezeten, op de noordelijke grens van Victoria. Mildura bestaat voornamelijk uit wijngaarden, Lindemans kwam daar vandaan en Sultana ... De Murray is de op 3 na grootste rivier in de Wereld. (na de Nijl, Amazone en Mississippi)..Na Mildura naar Echuca, ook langs de Murray, met de kano over de rivier gevaren, Sophie bij Flip in de kano. Deinend over de golven van alle speedboten. Bruin water en bomen die langs de oever in het water staan.

Echuca is een oud stadje waar veel bewaard is gebleven....We zijn nu vertrokken naar Ballarat, niet meer langs de Murray river, maar richting Melbourne en gaan waarschijnlijk nog een paar dagen naar Phillip Island voordat we van Melbourne naar Sydney vliegen. Zo zitten we ook niet meer in de bossen...

Net weer gelachen om Sophie. Alle kinderen hebben hier een duikbril en dat vond ze wel interessant. Dus wij een brilletje gehaald. Deze moest uiteraard roze zijn. Toen wilde ze m direct op in de auto, maar na een tijdje besloegen de glazen. Gewoon ophouden. Het zag er niet uit.

Kus

1. Natasja:
    24 februari 2009
    Hi lieve Boasjes,
    Wat klinkt het allemaal heerlijk en relax, goed om te lezen. Ik krijg er de reis kriebels van.

Bij ons gaat alles goed. De nachten met Carice worden beter dus we kunnen gelukkig wat meer slapen. Ze gaat volgende week al deels naar de andere groep. Gaat wel erg snel nu. Tijn is erg lief en grappig. Hij slaapt sinds zijn operatie ook beter en als laatste Martin en ik houden nog van elkaar, zo jullie ook weer op de hoogte.

Lieve Sophie, ik zal de foto met bril maar niet aan Tijn laten zien want ik denk dat de liefde dan snel over is, :). Hij zegt nog heel vaak naar Sophie toe, lief he.

Missen jullie.

Dikke kus, Martin, Natasja, Tijn en Carice.
  2. Mieke:
    28 februari 2009
    hoi zussie en de rest! Uitgebreid de foto's bekeken met de kids. Ma krijgt de uitdraai van de tekst. ZO is iedereen op de hoogte. Je sms weer ontvangen. Hier gaat het goed. Ma is hersteld van een griep. Dinsdag jarig; hiephoi! Ze wil een plant en een wasmand. Dat doen we dus. Milan heeft vandaag een gedichten wedstrijd gewonnen op school. Jaja, die wordt beroemd. En dat als je nog niet eens kan schrijven! Volgende week buisjes; wie weet wordt het dan nog beter. Hier is het herfst; grijs en miezerweer! Hopelijk is het bij jullie beter! Demi heeft ook beter weer nodig. Die blijft in en in wit en geregeld hoofdpijn. De lente moet komen. Pas leek het een dagje; iedereen buiten en blij!
    Ik duik mijn mandje in! Jullie staan op ongeveer!
    Geniet nog lekker samen daar!
    Groetjes! ;)
  3. r.morgenland:
    1 maart 2009
    Lieverds,
    zie dat jullie lekker in sydney zijn aangekomen. Veel plezier in de grote stad, Bondi beach en met de familie. Geef ze mijn groeten en zeg Danny dat ik haar gauw zal mailen. Heb je een sms en privémail gestuurd, dus graag svp een antwoord'. Veel groetjes, liefs en big hugs voor Fietje van oma Bobo en opa brompie xxx
  4. henny en ernst:
    2 maart 2009
    ik wist niet dat Aus zo'n ;ange rivier heeft. daar wil ik toch ook naartoe.
  5. Maurice van Raan:
    2 maart 2009
    Fam. Boas,

Klinkt goed allemaal, en mooie foto's.
    Jullie missen hier niet veel (Utrecht-Ajax 0-2).
    Geniet er lekker van en kom pas terug als jullie zin hebben....

Groet papa van Raan
  6. Guido & Thamar:
    4 maart 2009
    van harte Phil, we zullen een saoto soep op je nemen ;)
  7. r.morgenland:
    4 maart 2009
    Hi jarige Pip, heb je net uit bed gebeld om je te feliciteren met je verjaardag. Was wel fijn om je weer te horen. Morgen trekken jullie dus verder en wens jullie nog een gezellige dag en natuurlijk veel plezier op de rest van jullie reis down under. Liefs en big hugs van ons allemaal hier en natuurlijk de felicitaties van de andere familieleden ...Mam & Bobo xxx
  8. darren boas:
    5 maart 2009
    He Flipie, gefeliciteerd met je verjaardag, doe iedereen de groeten van me
    Have a nice day !
  9. Maurice van Raan:
    Happy Birthday Boas.
  10. Martijn:
    Hee, gefeliciteerd!
    We hebben al wat besteld, rekening volgt! :-)
  11. Joost:
    5 maart 2009
    Jaja - alweer een jaartje ouder....
    Gefeliciteerd - en je mag je feestje gerust nog geven als je terug bent.
  12. Bert Slotboom:
    Hallo Allemaal,

Aangezien ik niet weet of mijn vorige mailtje is aangekomen, hier nogmaals onze felicitaties voor Philip!
    Hopelijk is het leuke dag geweest.

Groeten,
    Jetty, Jeannel & Bert